Skjergardsheimen leirskule

Generell beskrivelse av skolen:

Skjergardsheimen leirskule er ein kystleirskule som ligg ved Nautnes i Øygarden kommune, ca 1 times busstur nordvest for Bergen.

Undervisninga ved Skjergardsheimen Leirskule er knytta til sjø- og båtliv. Mesteparten av dagen vert tilbrakt i båt eller kano, og opplegget egner seg derfor godt også for elevar med funksjonshemming. Skulen ligg i nær, men trygg avstand fra sjøen med nyoppført soveromsfløy ogstore uteareal. Frå brygga er det kort veg til fiskeplassar og utallige holmar og øyer til å gå i land på.

Undervisningsemner og aktiviteter

Opplæring i sjø og båtvett, kanopadling, roing og styring av motorbåt, knutar og båtfortøyning, fiske med ulike reiskapar, ekskursjon i fjøra, overnatting under open himmel (evt lavvo), tilbereding av fangsten ute i det fri, kystkultur og historie, øysafari, leiting etter krabbe, sjømerker og enkel navigasjon, akvarium, energiformar før og no, fuglar, dyr og plantar ved kysten.

• Pedagogisk leiing: Kommunalt tilsett lærar
  • Driftssesong: april/mai/juni og august/september/oktober
  • Kapasitet: 2 klasser, 60 sengeplassar.

Gratis opphald for 2 lærarar/vaksne per klasse.